Publicita projektu

Vytištěno z WWW.LEADER-CESKYZAPAD.CZ
Téma: dokumenty a postupy, Vydáno dne: 31. 12. 2011


V průběhu projektu je třeba dodržovat zásady publicity EU a programu LEADER a informovat veřejnost o podpoře MAS.

Publicita v průběhu realizace projektu

  1. Příjemce dotace si může u MAS zapůjčit propagační banner V průběhu projektu zapůjčuje MAS propagační baner, který musí být viditelně umístěn.
  2. Výše uvedené body musí obsahat i jakékoliv vzdané informační materiály a to na titulní straně.
  3. Každý příjemce vydá před ukončením projektu (tj. před podáním žádosti o proplacení) alespoň 1 tiskovou zprávu průběhu, přínosech či výstupech projektu. V tiskové zprávě uvede větu: "Projekt byl podpořen místní akční skupinou Český Západ - Místní partnerství v rámci realizace Strategického plánu LEADER z prostředků Evropského zemědělského fondu pro rozvoj venkova." Znění tiskové zprávy konzultujte s asistentkou pro publicitu MAS.

Publicita po ukončení realizace projektu

Po ukončení musí být v místě realizace umístěna informační tabule obsahující: název a stručný popis projektu vlajka EU, logo LEADER, MAS a PRV text: „Spolufinancováno Evropskou unií. Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí.“ Tyto informace musí zabírat min. 25% plochy. Tabulku hradí příjemce z vlastních zdrojů.

Kontakt

 Bc. Kateřina Kvasničková kvasnickova@leader‐ceskyzapad.cz tel. 77 44 99 397


Všechna práva vyhrazena. Použití textu je možné pouze se souhlasem o.s. Český Západ - Místní partnerství.